Belevingsvlucht van de vliegroutes Lelystad Airport a.s. woensdag

Datum: 28-05-2018

18.37 uur - Op woensdag 30 mei tussen 15.30 en 20.30 uur (met uitloop naar 21.30 uur) vindt de belevingsvlucht van de vliegroutes Lelystad Airport plaats. Het doel van de belevingsvlucht, die wordt gefaciliteerd door het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, is dat bewoners en recreanten van de gebieden onder de vliegroutes Lelystad Airport het geluid van een vliegtuig in hun eigen omgeving kunnen ervaren.

 
 
 
 



Reacties via Facebook

Vanaf nu kun je ook reageren via Facebook! Wel zo makkelijk. Als je liever via het normale reactieformulier werkt, kan dat natuurlijk ook. De reacties worden niet vermengd, zodat de mensen die het bericht via Facebook krijgen, de discussie ook kunnen volgen.

Reacties

K-e schreef op 28-05-2018

Wat ik al eerder heb gelezen gaat deze leeg en langzamer vliegen, wat dus heel veel minder geluid zal geven? Ik zie dit als een propaganda voor toestemming geven.

Han schreef op 28-05-2018

Laat ik beginnen met, wel de lusten maar niet de lasten. We zijn allemaal apetrots op ons kikkerlandje. Economie gaat goed, goede zorg, goed onderwijs, werkloosheid daalt. Er is weer geld om te investeren. De huizenmarkt explodeert. Te kort aan huizen en huizen gaan weg boven vraagprijs. Met andere woorden, we hebben niks te klagen. Twee a drie keer per jaar op vakantie, noem maar op. We stappen dan ook massaal deze zomer in het vliegtuig. Maarrrr nu komt het, nu vliegen die dingen over onze gemeente. Die dingen waar wij deze zomer massaal instappen. (Sorry Tut, u staat op de camping in Marle). Het punt wat ik hier wil maken lijkt me duidelijk. We hebben het te goed in dit kikkerlandje. We hebben het zo goed, waardoor we overal over liggen te janken, te zeuren en te zeiken. Hetzelfde geldt voor de windmolens en solar velden. De mens wil alleen maar meer en meer. Als we meer en meer willen, dan moet onze economie meegroeien. En neem van mij aan, dat doet de economie. Bij economische groei hoort ook meer handel, meer export en import. Meer vrachtwagens, auto's, treinen, boten en vliegtuigen. Meer vliegtuigen betekend ook meer vliegbewegingen. Schiphol is vol, overvol, dat is een punt. Twenthe airport hadden ze nooit moeten sluiten. Twenthe airport had mooi mee kunnen liften, maar hier lagen de groenen ook al weer dwars. Dus nu gaat Lelystad uitbreiden en olukt de economische vruchten. En terecht. Want onze honger naar meer en meer, wordt nog steeds niet gestild. Laat die vliegtuigen lekker vliegen op en van Lelystad. Het is goed voor de economie en werkgelegenheid. En als we deze zomer massaal instappen, dan is het allemaal onzin, want dat hoort er immers bij. Bijkomend voordeel is ook. Lelystad is makkelijker aan te rijden dan Amsterdam. (Moet de N35 wel geüpgraded worden naar 2*2 rijbanen). Sorry tegenstanders voor mijn uithaal. Het is niet alleen jullie, maar ook de tegenstander van Solar velden en windmolens.

e n schreef op 28-05-2018

ben jij een broer van van die vent uit Den haag die ook minister president is HAN, overdrijven is zijn vak

Mitis schreef op 28-05-2018

Net weer terug van een gave vliegvakantie, de volgende zit in de planning, verder zwijg ik, van mij mag iedereen op fiets vakantie, ik vind de rest van de wereld net te mooi om links te laten liggen...

Mitis schreef op 28-05-2018

Lang verhaal Han maar ik deel je mening, het gaat goed met ons tot de USA dollar valt, dan zijn we allemaal weer even arm, geniet ervan zolang het nog kan....

Jos schreef op 28-05-2018

hij komt niet over onze gemeente

Mitis schreef op 28-05-2018

En voor de mede burger die leeft in de illusie dat economie niet over hem gaat, er zijn grofweg 300 miljoen Amerikanen en iedereen daar draagt nu een staatsschuld van 65.000 US $, start praying...

Mitis schreef op 28-05-2018

@ Jos, kaartlezen is niet jouw sterkste kant?

Harm schreef op 28-05-2018

Als we met z'n allen nu eens geen gebruik makken van de goedkope vliegtripjes, dan was deze wereld veel schoner en kennen we onze verantwoordelijkheid...

Wat ben ik toch een tut! schreef op 28-05-2018

@Han; volgens CBS gaan de helft van alle vakantiegangers (2015) in Nederland op vakantie. De andere helft gaat naar het buitenland, vooral met de auto. Slechts 7% gaat per vliegtuig. Dus 93% vliegt NIET ! En heeft dus recht om over Lelystad te klagen. Net zoals in een Hummer rijden, houtkachels stoken in woonwijken, vind ik de tokkies die vliegen ordinair; ze houden geen rekening met de overlast die men veroorzaakt voor milieu en medemens.

Jos schreef op 28-05-2018

vertel mitis op welke kaart staat het?

Jos schreef op 28-05-2018

Tut bij deze. Het vliegtuig is het op één na belangrijkste vervoermiddel voor buitenlandse vakanties. In 2016 worden 6,8 miljoen vliegvakanties ondernomen, iets minder dan in 2015. Het gebruik van het vliegtuig is in de periode 1990-2016 geleidelijk toegenomen van 16,5 tot 38 procent van het aantal buitenlandse vakanties. http://www.clo.nl/indicatoren/nl0039-deelname-aan-vakanties

Jos schreef op 29-05-2018

AHAH kaart 3. LEUK OM TE ZIEN.

Han schreef op 29-05-2018

Tut, blijf jij dit jaar dan met je caravan op je oprit staan. Dan houd jij ook rekening met de mensen die een hekel hebben aan de afschuwelijke witte dingen achter de auto aan. En je praat over 2015, het jaar waarin we weer boven water kwamen. Inmiddels zitten we, wij althans in 2018.

Han schreef op 29-05-2018

Mitis, ben het met je eens betreft het inklappen van de dollar. Daarom is het nu ook zaak voor Nederland en Europa om zich los te maken van de Amerikanen. Amerika is uit de Iran deal gestapt. Als Europa ballen heeft, laat hij ze nu zien. Rutte en zijn mannen hebben de ene handelsmissie na de andere. Nieuwe landen aanboren en we kunnen zonder Amerika.

Mitis schreef op 29-05-2018

@ Han, los maken van de Amerikanen is een droom. Altijd al zijn Amerikanen er in geslaagd de rest van de wereld op te zadelen met hun problemen. Onze pensioenfondsen zitten tot de nek in de Amerikaanse effecten en wist je dat de Chinezen die veel aan Amerika verkopen slechts een deel betaald krijgen en de rest verplicht in US Staatspapier betaald krijgen. Ze houden een iedere onder de duim, ook ons. Zie Balkende nog zitten bij Bush haha....

Wat ben ik toch een tut! schreef op 29-05-2018

@Han; cijfers van 2018 zijn nog niet bekend. Ik heb geen caravan, maar sta zelf op de oprit om gezellig met langsfietsende toeristen te babbelen over hoe prachtig ze Salland en Twente vinden. Ik kan me voorstellen dat iedereen die ontevreden is met zijn dagelijkse leven, er naar snakt om een paar weekjes elders te genieten. En je natuurlijk als kneus bestempeld, wanneer je niet op vakantie gaat. Wanneer je collega op maandagochtend vraagt of je nog wat leuks hebt gedaan in het weekend en je antwoord is “heerlijk helemaal niets gedaan”; dan wordt er toch met gefronste wenkbrauwen naar je gekeken.

Wat ben ik toch een tut! schreef op 29-05-2018

@Jos; je cijfers kloppen, zorgwekkend toch, lijkt me.

Mitis schreef op 29-05-2018

@ Tut, wat anderen vinden is volstrekt onbelangrijk, proberen anderen jouw set normen en waarden op te leggen ook. Ons landsbestuur behoort ons gedag bij te sturen en dat lukt ze mijn inziens matig. En verder enjoy life!!!

Wat ben ik toch een tut! schreef op 29-05-2018

@Mitis; landsbestuurders hebben andere prioriteiten, ná een politieke carièrre belanden ze vaak in bedrijfsleven en moeten daarom schipperen tussen landsbelang en eigenbelang. Eén van de belangrijkste fatsoensregels is toch, zorgen dat je omgeving geen overlast van jou ondervindt. Zoals je een toilet netjes achterlaat, zou je ook ná je dood, ‘de wereld’ netjes moeten achterlaten.

Mitis schreef op 29-05-2018

@ Tut, niets tegen in te brengen! Maar vliegverkeer en reizen in het algemeen valt daar wat mij betreft niet onder, het zijn juist de verworvenheden die als je na werken geld overhebt het leven leuk maken.

Jos schreef op 29-05-2018

Tut waarom zorgwekkend?

gerard schreef op 30-05-2018

Ben met het Han zijn verhaal eens flink overal tegen zijn is in de mode. Staat tegen over wat de hoger machten willen gaat ondanks protesten gewoon door.

gerard schreef op 30-05-2018

Had gister al een belevingsvlucht dat rustig rommelen van onweer lijkt verdomd veel op laag vliegen van een vliegtuig

Geronimo schreef op 30-05-2018

Economische groei is het gevolg van geestelijke armoede.

Wat ben ik toch een tut! schreef op 30-05-2018

@Gerard; Het is juist geweldig goed dat men kritisch denkt, gelukkig is de tijd voorbij dat men zich lieten onderdrukken door de kerk, staat, familie of “de buren”. Je zegt “wat hogere machten willen gaat door”, maar dan verkijk jij je op de kracht van de ‘lagere massa’; wanneer iedereen ineens zou besluiten om nooit meer op vliegvakantie te gaan, dan zou Lelystad AirPort zijn deuren wel kunnen sluiten. Dan is het overlastprobleem meteen opgelost.

Joop schreef op 30-05-2018

Grote bullshit dit. Alsof een keer overvliegen iets zegt over de beleving.. Pure propaganda van de overheid om dit door te kunnen drukken. Trap er niet in. Wegwezen met dat vliegverkeer over ons mooie natuurgebied. Bouw maar een vliegveld in zee!!

William S. Burroughs schreef op 30-05-2018

Ik loop met een schoon geweten met mijn 2 zakjes gescheiden afval richting grijze of groene bak. Boven mijn hoofd vliegt een Boeing 747 en het is een zonnige dag. De prachtige witte streep doet mij denken aan vakanties waarin ik weer water naar de zee mag dragen. Het is toch gewoon slapstick. Het rijmt toch niet en is toch voer voor een comedy strip. Het probleem is dat we er met onze gescheiden zakjes op aarde nog iets aan kunnen doen maar dat is in de lucht bijkans onmogelijk. Verworvenheden las ik ergens terwijl het gewoon mogelijkheden zijn. Vliegverkeer is er en vliegverkeer blijft er. Want we blijven echt wel vliegen en het zal alleen maar meer gaan worden. Toch is er een lichtpuntje binnen onze drang naar vliegen. Noem het ietsie pietsie bewustzijn. En dat zit hem hoe raar het ook klinkt in ons egoisme. Als mens willen we graag de lusten maar niet de lasten. Wanneer we in het vliegtuig zitten is er geen sprake van enig noemenswaardig bewustzijn tav het milieu. Dat blijft beperkt tot 'we komen uit een voortreffelijk milieu'. Dat we een scheet achterlaten waar een middelgrote stad zo'n 25 jaar afval voor moet scheiden zal ons aan de welbekende reet roesten. We hebben het immers verdiend? Anders wordt het wanneer we weer met beide voetjes op de grond staan. Dan willen we er absoluut geen last van ondervinden. Verschrikkelijk al die vliegtuigen met hun kabaal! Waar blijft ons woongenot! Dat zijn de lasten. En daar zit het lichtpuntje. Hoe raar het ook klinkt, het aantal vluchten zal alleen afnemen door ons eigen egoisme. Want dan ontstaat er ineens bewustzijn. Raar verhaal? Tja ik dacht laat ik iets wat onomkeerbaar lijkt toch nog iets glans geven. Daarnaast vind ik filosofie gewoon leuk. Prettige dag.

William S. Burroughs schreef op 30-05-2018

Aan Joop. Ik geef ze niet graag de kost. Al die mensen die naar en over een natuurgebied willen vliegen. Maar liever niet naar en over de onze? Ik wil hier zeker niet beweren dat ik beter of slechter ben. Wel vind ik het steeds minder raar dat ik meestal stomverbaasd door het leven ga. Het is me toch een tijdperk van tegenstrijdigheden. Henny 'aandachtorgel' Huisman zou zeggen 'ik weet niet wat ik mee maak', Prettige dag.

Geronimo schreef op 30-05-2018

Leuk een testje over geluidsoverlast, maar heb gisteren de Monitor gezien. Ik zou me maar meer zorgen maken over die ultrafijnstof,waarover het ministerie haar mond welbevoegelijk dichthoud.

jos schreef op 30-05-2018

Laat maar komen. Mooi om te zien. goed voor economie. Uithangbord voor de regio.

Joop schreef op 30-05-2018

Uithangbord voor de regio... Grapjas! De regio gaat er alleen maar op achteruit door die vakantievluchten. https://demonitor.kro-ncrv.nl/artikelen/er-zijn-geen-regels-voor-de-uitstoot-van-ultrafijnstof-van-vliegtuigen

Mitis schreef op 30-05-2018

Idd WSB voor mij zijn dat verworvenheden, besteed veel van mijn geld aan reizen, geweldig toch binnen 9 uur sta je in New York en binnen 12 uur In Houston TX, nooit gedacht dat deze man uit 1949 dat allemaal zou kunnen mee maken. Nog te zwijgen over alle andere plaatsen in de wereld waar ik geweest ben en bij gezondheid nog na toe ga...

Richard schreef op 30-05-2018

gingen we er ook op achteruit toen we van paard en wagen naar de auto / vrachtauto gingen?

Mitis schreef op 30-05-2018

Hier: https://www.flightradar24.com/simple?reg=PH-HXL&filter_callsign=TRA051 Zie je de vlucht nu...

Heldersen schreef op 30-05-2018

En, heeft iemand nog iets gehoord vanavond?

jos schreef op 30-05-2018

meer economische voordelen

Wat ben ik toch een tut? schreef op 30-05-2018

@Jos, kun je aantal economische voordelen noemen?

Mitis schreef op 30-05-2018

Nu 18:30 zit het vliegtuig boven Beverwijk, dit is segment 2 dus nog ff geduld...

Mitis schreef op 30-05-2018

Goed zichtbaar, beetje lager dan gebruikelijk, niets om je druk over te maken als je ook in 2018 leeft....

Jos schreef op 30-05-2018

was dat alles?

Han schreef op 30-05-2018

Aan Tut, Joop en Geronimo en andere azijn zeikers. Zetten jullie maar lekker de hakken in het zand, of liever gezegd, blijven jullie maar lekker aan de kar trekken, dan duwen wij hem wel verder.

Han schreef op 30-05-2018

Aan WSB. Mooi omschreven.

Han schreef op 30-05-2018

Geronimo. Ik kan me nog herinneren dat je ooit eens schreef in hoeveel landen je was geweest. Daar ben je zeker niet met je fiets naar toe gereden. Terwijl je nu ineens over fijnstof begint??

Gait schreef op 30-05-2018

Aan tut, de meeste landsbestuurders komen na hun politieke loopbaan terecht bij banken, verzekeraars, grote accountants en besturen van zorgverzekeraars, want daar kunnen ze verder graaien. In het bedrijfsleven zijn ze geen knip voor de neus waard!!! Grote voorbeelden hiervan zijn Balkenende, Bos en Samson. En bedenk een ding, alles draait om geld, de rest is gespreksstof.

Mitis schreef op 30-05-2018

Nou Gait ik ben het oneens met jou, de 3 die jij noemt waren in mijn ogen kundige bestuurders helaas wel van de verkeerde partijen, Balkende is nu hoogleraar zit jij ook op dat niveau? Echt fout vind ik de showbink Camiel Eurlings, de KLM was ook snel klaar met hem...

Gait schreef op 31-05-2018

Mitis, het gaat toch niet om het niveau wat je hebt bereikt, maar om wat je voor deze maatschappij betekend met een eerlijk salaris. Balkenende ging naar KPMG en verdiende ruim twee keer zijn eigen norm, christelijke graaiers zijn het, en inderdaad Eurlings past ook in dat rijtje. Ze hebben in ieder geval allemaal HTS, lees Hogere Toneel School !!

Geronimo schreef op 31-05-2018

@Han, blabla bla bla bla bla

Geronimo schreef op 31-05-2018

@Han volwassen he? Jouw laatste reactie aan mij. Maar van mij krijg je wel een normaal antwoord.Ik heb het niet over fijnstof, maar over ultafijnstof. Het verschil kijk je maar terug, bij de Monitor. Verder heb ik niet gezegd dat ik in veel landen ben geweest, maar veel dagen in het buitenland vertoef. En dan zet je Tut, Joop en mij weg als azijnzeikers (is 1 woord) en zeg je dat WSB het mooi heeft omschreven. Ik zou zeggen, lees WSB zijn bericht nog eens,zijn "lichtpuntje" is nl de boodschap van zijn betoog, ondanks dat hij , net als ik, zelf teveel bijdraagt aan alle zaken die ons milieu belasten.. Maw je zit 3x mis met je reacties.

Geronimo schreef op 31-05-2018

@WSB, ja we blijven vliegen, maar we kunnen vrij eenvoudig het aantal vluchten drastisch omlaag brengen. Ik heb het al eerder eens aangehaald, nl de bullettrain. Tik de naam maar eens in. Het is natuurlijk een behoorlijke investering in kilometers "rail", maar dit word opgebracht door vele landen. Willen we de uitstoot drastisch reduceren, dan zullen we toch in iets anders moeten investeren, en dan lijkt mij dit momenteel vrij goed.Al denk ik dat er op de tekentafel al weer een paar betere oplossingen liggen, maar daar wil men nog niet aan, omdat eerst de investering in, bv de bullettrain en nieuwere vliegtuigen, er eerst uit moeten.

Gait schreef op 31-05-2018

Alvorens te kijken naar milieuvriendelijke oplossingen voor de vakantieindustrie in ze, 'n totaal, ban dan eerst de grootste vervuilers uit. Het aantal cruiseschepen neemt dramatisch toe en is de laatste jaren zelfs verdubbeld, en zijn de grootste vervuilers met de smerigste brandstof die je maar kunt bedenken. En het is niet bepaald "jan met de pet" die deze drijvende paleizen bevolkt.

William S. Burroughs schreef op 31-05-2018

Natuurlijk gun ik iedereen,ook Mitis, zijn of haar vliegvakanties. En natuurlijk zie ik de voordelen van snel op een leuke plek zijn. En ook ik vlieg weleens. Dat is de bubbel van voordelen waardoor we de keerzijde vergeten. Het is dan ook menselijk dat we in bijna alles de keerzijde zo groot laten worden dat we op den duur wel verplicht zijn om het tij te moeten keren. Het heeft ons nu zo te pakken dat alleen de keerzijde lees nadelen ons zal dwingen tot andere maatregelen. Zoals betere en schonere technologie of minder vluchten. Het is net als bij een verslaving. Dan verdedig je in het begin met verve alle voordelen. Tot je accepteert en in ziet dat het eigenlijk veel meer nadelen heeft. Dat is simpelweg een bewustzijnsproces. En dat kan even duren. Meestal moet het eerst nog veel erger worden. Zo ook bij het vliegen. Ik ben niet tegen vliegen want dat zou wel heel erg naief zijn. Daarentegen vind ik een houding als 'kijk mij eens vliegen en wat maakt het allemaal uit' of 'het zal mijn tijd wel duren' net zo naief. Hier moet ik wel even melden dat ik van nature nogal gereserveerd ben en dat ik enthousiast vaak hetzelfde vind als naief. Ook ben ik mij ervan bewust dat er eigenlijk 2 puntjes op de i van naief moeten. Maar het is mij gewoon te warm voor een speurtocht op mijn toetsenbord. Excuses hiervoor. Tot slot ben ik ervan overtuigd dat het verstand op den duur gaat winnen van het (vakantie) gevoel. Komt goed en Han bedankt. Prettige dag.

jos schreef op 31-05-2018

tut is stil. waarschijnlijk ziet zij in dat een auto die door de straat rijd meer lawaai maakt dan een vliegtuig

Gait schreef op 31-05-2018

Nou Jos daar heb je een punt, in de Prinsseswijk woont een huishouding die elke dag de kinderen naar school brengt met een afgedankte SUV, 8x per dag een hels lawaai, en overal schijt aan. En de handhaving doet er niets aan.

Joep schreef op 31-05-2018

Wat een gezwam hier zeg! Oude wijven..

Jos schreef op 31-05-2018

OH die ken ik Gait geloof ik...dikke V8. te gekke auto.

wim schreef op 31-05-2018

Vliegen voor de werkgever maar wel op de grond

Gait schreef op 31-05-2018

Ik ken toevallig een oud wijf dat Joep, dus dat ben jij !!!

D.J. schreef op 01-06-2018

Dacht ik vanmorgen dat de belevingsvlucht nog bezig was bleek het een vliegtuig van Ryanair te zijn op 11 km hoogte, volgens mij valt het dus nog wel mee met de geluid overlast als het gaat om de aanvliegroute het is ook maar net hoe de wind staat.Vervuiling is natuurlijk een ander verhaal maar daar kan TUT misschien wel een link van delen zodat ik mij daar verder in kan verdiepen.

Geronimo schreef op 01-06-2018

@D.J., alhier https://www.npo.nl/de-monitor/29-05-2018/KN_1699422

Wat ben ik toch een tut! schreef op 01-06-2018

@D.J.; op speciaal verzoek; https://repository.tudelft.nl/islandora/object/uuid:615ac06e-d389-4c6c-810e-7a4ab5818e8d/datastream/OBJ/download

Wat ben ik toch een tut! schreef op 01-06-2018

Met volgend link vindt je de klimaatimpact van je reis https://advies-op-maat.milieucentraal.nl/aom/?module=klimaatwijs_op_vakantie&positie=start&id=Be0Y14Yc6S¶m={%22module%22:36,%22stap%22:0,%22mobiel%22:0}

Jos schreef op 01-06-2018

Tut heb je ook een lijst voor paard en wagen versus een auto? Jij rijd ook auto, dus ben je mede de oorzaak van de vervuiling.

Geronimo schreef op 02-06-2018

Jos, dat ben je al, als je een scheet laat.Of een stukje vlees eet.

Wat ben ik toch een tut! schreef op 02-06-2018

@Jos; tuurlijk heb ik dat Jos; https://nl.m.wikihow.com/Omgaan-met-domme-mensen

Jos schreef op 03-06-2018

Haha domme reactie, jij leeft in de tijd dat je een auto rijd, vaatwasser wilt of een mobiel. kijk wat het kost deze te produceren en onderhouden. Je hoeft deze niet te hebben als moraalridder!!!!

gerard schreef op 04-06-2018

Denk dat veel mensen graag een keer per jaar als Vip behandeld word. tevens beleving van vliegen geniet, vliegvirus is daardoor slecht uit te roeien.

Han schreef op 04-06-2018

Gerard, ze noemen dit ook wel eens egoïstisch. Zodra ze zelf in het vliegtuig stappen, kan alles, maar de rest van het jaar ervaren ze overlast. Zelfs de mensen die pal naast het spoor wonen, ervaren overlast van de vliegtuigen. Sorry, ik kan er niks mee. Lekker door laten gaan Lelystad. Maar nogmaals, eeuwig zonde dat Twenthe Airport dicht moest voor jaren terug. Onze regio had anders mooi van de economische vruchten mee kunnen plukken.

Geronimo schreef op 06-06-2018

@Han, dus als her riool, bij jou voor de deur knapt, bel je de gemeente ook niet, ondanks dat de stank niet te harden is? Jij draait er minimaal 1 x per dag een bolus in. Zelfde vergelijk. En als je mij iets vraagt, en ik geef antwoord, is het wel zo netjes om iets terug te zeggen, bv dat je fout zat.

Han schreef op 06-06-2018

Geronimo. Ik zit vol vragen. Wat heeft het riool met vliegtuigen te maken? En waar zit ik fout? Dat er egoïstische mensen rond dwalen. 363 dagen per jaar ondervinden ze hinder en 2 dagen per jaar dat ze zelf in het vliegtuig stappen niet. Want dat hoort er immers bij? Zeg het maar.

Geronimo schreef op 07-06-2018

Han, dat "riool" is als metafoor bedoeld. Verder ga je niet in, op het geen waarnaar ik vraag. Jouw vraag van 30 mei jl en mijn antwoord van een dag later.

William S. Burroughs schreef op 07-06-2018

Ach laten we nu geen poep praten want ik ben net geweest. Prettige dag.

Han schreef op 08-06-2018

Geronimo. Dom gezwets van mijn vrouw ga ik ook niet op in. Zo ook niet op uw gezwets. Mijn vrouw weet dat inmiddels, maar jij gaat door. Bent u misschien een vrouw, gezien je graag gelijk wil hebben.

Geronimo schreef op 09-06-2018

Han, vandaar dat jij een nick hebt; je vrouw mocht eens te weten komen over jouw gedachtengang, bv het wegzetten van vrouwen.

Uw reactie

Naam:
Bericht: