Maarten schreef op 06-07-2020Lijken mij idd relevante vragen. Daarbij kun je ook de vraag stellen of het verkeersbeeld in de vakantieperiode gelijk is aan reguliere werkweken.
K E schreef op 06-07-2020als de ruime auto gebruikers hier niet aan gepast willen rijden is er maar een( 1) oplossing voor het wandelende publiek , weg met de auto , s
Lassie schreef op 06-07-2020Dat gaat klanten kosten....
Geronimo schreef op 06-07-2020@K E, de gemiddelde autugebruiker rijdt ook te hard op de (snel)wegen, hier de auto's ook maar verwijderen?
Geronimo schreef op 06-07-2020@LH, mogen de mensen van deze gemeente dan ook van jullie weten, wat jullie plannen zijn met dhr. Geugies? Jullie houden toch van burgerparticipatie?
Jean schreef op 06-07-2020Wat een onnozele vragen zeg als je in eigen gelederen iemand hebt zitten die alle bovenstaande vragen totaal niet zou interesseren met zijn cafe , waardeloos geschreven brief en ik denk dat amnbetaneren drukker zijn met die cafebaas dan met deze onzin
Kuwditnieteerstprobeern schreef op 06-07-2020Eenrichtingsverkeer !
Geronimo schreef op 07-07-2020@Jean, jij hebt je diploma's wel gehaald, gezien je reactie. Omdat er een rotte appel tussen zit, gooi je ze dus allemaal weg. Maw als het College iets tegen de voorgenomen regels doet, mag je er niets meer over zeggen cq vragen, omdat een persoon van die club iets fouts doet.
William S. Burroughs schreef op 07-07-2020Men had het vanaf de opening al autovrij moeten maken. Er is parkeerruimte zat rond de Grote straat. Je kan er dan zorgeloos rondlopen zonder je als voetganger midden in een kermisattractie zoals de box auto's te voelen. Het blijft nu uitkijken en wachten op het eerste ongeluk. Afsluiten die steeg! Prettige dag.
Richard schreef op 07-07-2020let op er komt eerder een ongeluk op de huidige omleidingsroute met de fietsers en voetgangers op Meyboomstraat en vanaf station.. De horeca mag straks zijn terras uitbreiden op de afgesloten grote straat. Oneerlijk tegen horeca verderop in de straat en voor Cafetaria de Meyboom die zijn terras weer mag inleveren aan de gemeente.
gerard schreef op 07-07-2020Doe hem van 15 juli tot 15 september dicht en maak er wat mooi,s van kom er toch alleen op de fiets en wie met de auto komt gaat maar stukkie wandelen goed voor hart en bloedvaten.voor te zware dingen bolderkar of iets dergeljks beschikbaar stellen.
Pff schreef op 07-07-2020Wat een gezeur, zonder verkeer wordt het een ongezellig centrum. Zorg gewoon dat het minder interessant wordt om deze route te rijden.
William S. Burroughs schreef op 08-07-2020Aan Pff. Van verkering wist ik het wel maar dat verkeer ook al gezellig kan zijn wist ik toch echt niet? Prettige dag.
Pff schreef op 08-07-2020@William Als ik een terrasje pak in een centrum is het altijd op een locatie waar verkeer langs komt omdat daar iets te zien is, ik heb geen zin om alleen naar big shoppers te kijken. Probleem is gewoon de inrichting bij de ingangen van het centrum, de hele straat moet woonerf zijn met auto te gast.
Geronimo schreef op 08-07-2020@Pff, als je auto's wilt zien, ga dan naar een dealer, gegarandeerd dat je ze ziet. Ik pik een terrasje voor de gezelligheid, dus met gezin of vrienden.
K E schreef op 08-07-2020Geronimo, en wat gaf je mij als op merking???
Pff schreef op 08-07-2020@Geronimo Die auto's komen niet op het terras en met auto's in de straat zit ik er ook en dus meer bezoekers en daar is wat het om draait. Gemeente moet gewoon handhaven en beter inrichten.
Geronimo schreef op 08-07-2020@Pff, van mij mogen ze het autovrij maken, maar dat is niet mijn punt. Het is ingericht om er auto's te laten rijden, dus dan vindt ik niet dat je de bestemming zomaar weer naar eigen goeddunken kunt veranderen. Raadpleeg dan de middenstand en eigenlijk ook de inwoners van Nijverdal.
H v Henk schreef op 08-07-2020Geronimo, ik lees in de tubantia een heel ander verhaal.
berto schreef op 10-07-2020zet er een flitspaal neer mooie opbrengst voor gemeente en goed voor de veiligheid word alleen gekeken naar fout parkeerders niet naar hard rijders
Pff schreef op 15-07-2020@berto Er wordt helemaal nergens naar gekeken, zelfs onze ambtenaren in hun fel reflecterende jassen rijden met hun electrische fiets als bezetene door het centrum. Dit terwijl er 100 mtr. verder op een fietssnelweg ligt.